29 de juny, 2007

Vitraris amb la Flama del Canigò

Per segon any la Flama del Canigó retorna a Vidreres , Enguany ,Vitraris va organitza una sortida a la Pica del Canigó per recollirla .
Vam sortir de Vidreres a les 6h del matí , i a les 9 h arribàrem al refugi de Cortalets, lloc des d'on vam inicia la pujada a la Pica .A les 11 h ja érem a dalt per agafar la flama i deixar el farcellet de llenya de Vidreres segons es costum.Cap a la una del migdia vam arribar a baix per retornar cap a casa .Vàrem dinar a Cantallops.A les 6 de la tarde el companys de Massanet i Sils ens esperaven al Hostal del Rolls on començà el recorregut a peu amb la Flama.Ens vàrem parar un moment al Bar Canigó de Sils i, a les 7h a la T 500.Aquí començarem els relleus d'els mes petits que feren la volta per tot el poble.A les 9 del vespre, la Flama va arribar a la Plaça de l'Església. S'hi llegiren poemes,el manifest i s'hi va encendre el pebeter .Despres tothom que va voler celebrar la revetlla ho va poder fer al pavelló amb un sopar .A les 11 h en punt- hora que s'encén la foguera a dalt la Pica-vam encendre el nostre fogueró,vam ballar i vam fer xerinola fins cap a les tres de la matinada que vam donar per acabada la festa .
si voleu veure les fotos del esdeveniment : http://picasaweb.google.es/poprt39/LaFlamaDelCanig